První výhra !

04.11.2012 21:43

To, co jsme si my a všichni naši fanoušci na zimáku tolik přáli, se podařilo. Z dnešního zápasu na ledě AHK Kroměříž jsme si dovezli plný bodový zisk ! AHK Kroměříž - HC Holešov Gators 0:4

Musím říct, že v tom mám dneska celkem chaos. Mělo nás jet 13, ale nakonec jeden hráč nedorazil a hráli jsem ve 12-ti. Záda nám kryl opět Shrekino a vychytal si první nulu v kariéře ! Dohled nad střídačkou držel kouč Jura.

Zápas jsme začali celkem vlažně. A nemuselo se nám to vyplatit. Soupeř z první vážnější akce nepříjemně vyzkoušel Shrekinovu pozornost. Klid na naše hokejky ovšem zanedlouho přinesl Machin. A to jsme potřebovali. V dalším průběhu první třetiny a myslím, že i většinu zápasu byl puk na našich hokejkách. V první třetině ještě jednou skoroval Machin a v druhé třetině dokončil svůj hatrick....teda aspoň myslím, že jo. No a jestli je to pravda, tak to má kluk šikovné za 100,- Kč. A to mu budiž odpuštěno vyloučení 2+2 za šarvátku. Každopádně musel hájit svou čest a nešlo to jinak! Machin byl i u našeho poslední golu. Hráli jsme přesilovku a já jsem se tak šikovně postavil před bránu, že mne nešlo netrefit. Machin napřáhl, trefil mne, golman byl v šoku a mi se podařilo dostrkat puk za brankovou čáru. Domluvili jsme se, že to tak zkusíme i příště. Kluci říkali, že jsem konečně našel uplatnění v naší hře. Tak určitě ...

Neproměnili jsem ještě další řadu brankových příležitostí, což je škoda, ale mrzet nás to nemusí. Body jsou doma! Hráli jsem zodpovědně dozadu a to se taky počítá. Kouč Jura vypadal spokojeně. Uvidíme, jak zhodnotí zápas on.

Novajs