Pořádná ostuda v zápase proti Plačkovu

12.02.2014 21:08

Postřehy k tomuto zápasu píšu s dost velkým zpožděním, ale musel jsem to napřed tak nějak strávit. Opakoval se totiž úplně stejný scénář jako před zápasem proti Slušovicím...i když tehdy to dopadlo ještě dobře. Bylo nás opět málo. Některým se to opět nehodilo. Někdo nebral radši ani telefon. Prostě paráda. Zase nás bylo jen 7. Všem jsem řekl, že je nás málo...nikoho jsem neobměkčil....odpovědi na sms jsem čekal marně.

V podstatě ani není o čem psát, protože jsme odehráli jenom první třetinu. Plačkov nám od začátku ukazoval že byla obrovská blbost si myslet, že bychom v 7 lidech mohli zápas nějak důstojně odehrát. Během 10-ti minut to bylo 0:6. Malinko jsem spoléhal na to, že nás borci z Plačkova začnou trošku šetřit, ale to byla další blbá myšlenka. Nakonec proč by to taky měli dělat. Třetina skončila 0:10. Říkám upřímně, že jsem byl rozhodnutý dále nepokračovat....myslete si co chcete. A nebyl jsem sám. Navíc si Feďa zranil koleno a tím pádem jsme to mohli ukončit regulérně. A já jsem toho rád využil. 15 minut totální čočky mi stačilo až nad hlavu. Kluci z Plačkova to pochopili, a chtěli odehrát zbytek zaplaceného času jen tak, tréninkově. Ale nikdo z nás už do toho nešel. Nikdo už neměl chuť se dál ztrapňovat. Pocit trapnosti byl na místě. Byla to prostě pořádná ostuda !!! 

Novo