HC Holešov Gators - Rebels 10 : 0

20.01.2014 20:18

Po jednokolové přestávce jsme v neděli podvečer nastoupili proti papírově slabšímu soupeři. Ovšem, jak jsme se přesvědčili v prvním kole, mohou být tyto papírové předpoklady ošemetné... Nezbývalo nic jiného než přistoupit k zápasu zodpovědně, neztratit body a udržet šanci na play-off. Sestava byla nakonec hodně ofenzivní, pač z beků jel pouze René Harry Polášek. Bylo nás jen 9, takže v obraně musel zaskočit ještě Papka (Hammy) a Honza Pravda. Do brány připraven, ač trošku unaven, Svaki. Svaki vyrazil v sobotu jako náš zástupce na reprezentačním ples města Holešov. Jak jsem se doslechl ukázal se ve skvělé formě i tam. Na baru chytil co se dalo a akci ukončil skvělým semaforem.

Hned po prvním buly začal zápas dobýváním branky Rebelů, kterou hájil výborný Jirka Novák. Opět byl jako zeď, do které narážel náš jeden útok za druhým. Až v 9. minutě otevřel skóre Machin. Po Řízkově přihrávce projel mezi beky a překonal Nováka střelou po ledě. Říkali jsme si : ty vole sláva, teď už to tam začne padat ! Ale chyba lávky. Zase se dlouho nemohl nikdo prosadit. Řízek dokonce zvolil zakončení druhu tancuj tancuj vykrúcaj, kdy vytáčel obránce soupeře z jedné strany na druhou, ale po dvou až třech otočkách byl sám tak dezorientován, že trefil pouze boční síť. Když už to vypadalo, že Machinův gol bude jediný náš úspěch v první třetině, přihlásil se sváteční střelec - JÁ. Poslední minuta první třetiny byla moje! V čase 14:06 jsem si našel Feďovu přihrávku zpoza branky a bekhendovou střelou vymetl růžek soupeřovi branky. Spoluhráči nešetřili chválou ! A za dalších 21 vteřin jim už zůstala brada dole. Po pěkném přiťuknutí Feďi jsem se vyhnul bekovi na modré a akci jsem zakončil nechytatelnou nepovedenou střelou, když se mi puk po čepeli svezl tak ideálně, že zapadl k pravé tyči. Všichni uznale přikyvovali hlavou a já jsem si užíval svou minutu slávy. Ještě že se blížila přestávka. Já bych z toho ledu snad neslezl !!!

Co se dělo o přestávce, to ani nevím....byl jsem v transu.

Druhá třetina pokračovala ve stejném duchu jako ta první. Novák držel svými zákroky skore na uzdě. Dokázal se prosadit pouze Machin a to rovnou dvakrát. Stav byl tedy 5:0. Třetí třetina už přinesla i nějaká vyloučení. Ovšem góly jsme dávali jen my. Prosadili se postupně Řízek 2krát, Feďa, Fany, Já a nakonec Machin.

Když si to shrneme máme tu několik bonusů. Machin skoroval 3krát a dával 10. gól, což po zaokrouhlení znamená flašku Jegermeistera. Já jsem  dal hattrick (celou noc jsem nespal), tak to mám za půlčana. No a na začátku jsem nezmínil to, že Řízek zapomněl rukavice. Ten to má za 100,- Kč do teamové kasy.

Byl to takový oddechový zápas. Ale je potřeba se vrátit zpátky na zem. Příští neděli nás čeká úplně jiný soupeř. Silný team Vikings Slušovice.

Novo