HC Buldok Otrokovice - HC Holešov Gators 7:2

05.12.2012 12:31

Buldoci sice začali první třetinu v 7-mi hráčích, ale za to s jejich hvězdou, Jirkou Galandrem. A to bylo asi rozhodující....

Rozhodně jsme cítili možnost urvat body, přece jenom 7 hráčů je opravdu málo. Vyhráli jsem pouze první třetinu 2:1. Do druhé trřetiny už šli Buldoci ve 8-mi hráčích a to jim vidtelně dodalo potřebný klid pro jejich kombinaci. Hráli opravdu zkušeně. Ve druhé třetině otočili stav zápasu na 4:2. Nám se bohužel nepodařilo vážněji ohrozit buldočí branku. Nebyli jsme schopni si přesně přihrát. Zbrkle jsme se zbavovali puků a jenom jsme je odevzdávali soupeři.

Každopádně stav 4:2 je pořád hratelný. V poslední třetině jsme zlepšili pohyb, snažili jsem se víc napadat rozehrávku sopupeře. Dostávali jsem se k zakončení, ale bohužel branky přidal pouze soupeř.

Opět skvělý výkon našeho golmana. Jirka Svak předváděl neuvěřitelné zákroky proti Galandrovi. Přijďte se někdy podívat, stojí to za to !!!

Majkl Novajs