3. kolo - HC Reds

30.09.2013 21:06

V neděli 29.9. bylo na pořadu třetí kolo. Čekalo nás HC Reds. Našlapaný mančaft, v útoku strašně silný. Chtělo to abychom se sešli v ideální sestavě, ale to se nám zatím moc nedaří. Rozpadla se celá obrana a jako jediný čistokrevný bek hrál Ondra Trnka. Ten navíc s těžkým zraněním malíčku na noze, který si nakopl doma na schodišti. V obraně jsem nakonec zaskokaval já s Papkou,s Ondrou hrál Honza Pravda. Do brány se postavil opět Marťas.

Soupeř na nic nečekal a hned po úvodním vhazování se na nás sebejistě vrhnul. Těžce jsme se bránili rychlým kombinacím a tak už ve třetí minutě otevřel soupeř skore. To rozhodně nebyl ideální scénář. Za další minutu a půl to bylo již 2:0. Nevypadalo to dvakrát dobře, v obraně to moc nefungovalo, tedy aspoň co se týká mne. Po důrazném výpadu Řízka dorážel před bránou Fany a podařilo se nám snížit na 1:2. Jenže za minutu to bylo zase o dvě branky. Následně jsem hráli přesilovku a po dobré práci Kouby snižoval Mlýňas na 2:3. Už už to vypadalo, že se do konce třetiny nic nezmění, ale 38 vteřin před koncem jsme inkasovali čtvrtou branku. Po střele od modré dorážel nepokrytý hráč.

Hned ve druhé minutě druhé třetiny jsem hráli v oslabení. A to díky mně. Zaspal jsem na naší modré, nezachytil jsem najíždějícího útočníka soupeře a musel jsem faulovat. Reds přesilovku využili. Bylo to 2:5. Ve 23.minutě už 2:6. Ještě ve stejné minutě se nám podařilo snížit po pěkné akci, kdy krásnou příhrou našel Fany Machina před bránou a ten pohodlně zakončil,3:6. Najednou jsme začali mít více ze hry. Ve zbytku třetiny jsme hráli 2 přesilovky, měli jsem asi 5 tutových příležítostí, ale bohužel se nám nepodařilo zápas zdramatizovat. Navíc jsme přišli o Fanyho, který dostal odraženým pukem. Rozseklý horní ret a 5 stehů. Byla to opravdu smůla. Fany hrál výborně !

Třetí třetina jak blbě začala tak i skončila. Hráli jsme několikrát v oslabení a síly docházely. Vstřelit gol se nám již nepodařilo, i když šance byly. Ovšem soupeř byl produktivnější a skore se zastavilo na 3:10 z našeho pohledu.

I přes 10 obdržených branek myslím, že jsme odehráli dobrý zápas. Škoda nevyužitých šancí ve druhé třetině ! Absence beků byla znát. Marťas se v bráně oháněl jak mohl, skákal od tyčky k tyčce, ale měl proti sobě kvalitní střelce. Reds mají opravdu silnou sestavu a budou zřejmě nadělovat i v dalších zápasech.

Další zápas hrajeme v sobotu 5.10. v 18:40 hod. Nastoupíme proti Barexu Chropyně, který do této sezony výrazně posílil. Přijďte nás podpořit !

Novajs.

Diskusní téma: 3. kolo - HC Reds

Datum: 16.10.2013

Vložil: arinneloSnoge

Titulek: UMgks36Xg






Datum: 08.10.2013

Vložil: assworryb

Titulek: Lululemon Canada Outlet81017


Přidat nový příspěvek